satc

ibland är det väldigt kul på jobbet. T.ex. nyss, då vi hade fikarast. Någon börjar på ett samtalsämne och sedan är alla igång och till slut, ja då är det bara helknäppt! mycket underhållande faktiskt att höra en massa snusk, faktiskt snusk, från mina äldre kollegor..

Ikväll är det bio som gäller. Sex and the City. jag bara hooooppas att den är så bra som man tror att den ska vara. Sara, jag och Saras mamma ska gå. Innan blire något gott på Coffehouse by George, då det var mycket länge sen jag var där.

även så finns det en man som numer går under namnet Tågmannen. Det är en man som åker samma tåg som mig hem varje dag från jobbet.. han är väldigt underlig. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men han är MYCKET märklig. Snygg med, väldigt..



Kommentarer
Postat av: sara

JA JAG VET, HELT FANTASTISKT! nu kan jag leka student igen :) haha tågmannen, vad roligt! sov du bra inatt eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback