inget viktigt

mera arbete, det gillas.

Helgen kommer bli mycket bra tror jag. på fredag kommer äntligen mina älskade kusiner från Örebro hit! Och såklart världens bästa Ulrika. Ska bli skönt att få träffa dom.. antagligen kommer jag gå ut någon av dagarna men på lördag ska jag ändå tillbringa större delen av dagen hemma i Tobo. På tisdag ska vi till Skansen, Allsång på Skansen! häääärligt! Och dagen efter åker jag med till Örebro då det är urnsättning. Det blir bra.


Ikväll är det STORhandling som gäller.. Willys here we come. bästa mataffären i stan, lätt lätt!
och på torsdag ska vi se Sex and the City!! hohojaja, det blir ju perfekt.. Snart helg.

Kommentarer
Postat av: sara

åh stavarhärligastivärldenswilma :)

2008-06-25 @ 10:58:36
Postat av: sara

OCH JAG SOM EN PRINS, SOM VILL HA KUNGARIKET!



hmm ingen utgång för mig tror jag, jag ska fanimig lyckas hålla mig till semestern nästa helg. men jag kan ju kolla på ;)

2008-06-25 @ 11:17:24
Postat av: sara

hahah det kanske var världens sämsta slingfärg iaf!!!

men nästa gång kör vi med ett hejdundrans blekmedel i, då jävlar!

2008-06-26 @ 09:48:05
Postat av: sara

GISSA VEM SOM FICK MIN KLÄNNINGS KRITVIT IGEN :)

2008-06-26 @ 10:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback