dagens

Idag är jag väääääldigt trött.. Somnade lagom igår, men gick upp 05.30. MYCKET TIDIGT. Kollade på Sex and the City igår, och höll på att gråta ihjäl mig. Jag som aldrig gör det på film annars, typ.. herregud.. den var i vilket fall som helst HELT UNDERBAR!!! Kan vara den bästa film som finns.


Ikväll hoppas jag på utgång, vore kul. Tänkte skriva att de var längesen, men så är ju inte fallet..


En märklig sak på tåget i morse. Jag sätter mig på ett säte för två personer. Tåget är knappt halvfullt när en man sätter sig bredvid mig. Alltså det fanns 7000 andra platser men han ska tränga sig in bredvid mig. Så somnar han med munnen öppen. Det är inte fräscht.. jisses.


Efter jobbet idag blir det träning, det var längesen. Vet egentligen inte varför, det har bara inte blivit av. Så ska jag gå på stan ett tag. Hur sjukt som helst egentligen, men jag köper nästan ALLTID något nytt när jag ska ut. Jag borde ha hur mycket kläder som helst, men ändå kan jag aldrig hitta något i min egna garderob.


Nej, jobba.


Kommentarer
Postat av: sara

DIN LILLA CRYBABY ;)

Postat av: Evelina

Lite fest kanske det blir, men blir ju upp och jobba i morgon sa alltför mkt kan det inte bli :P

2008-06-29 @ 10:39:47
URL: http://kolojna.webblogg.se/
Postat av: Anonym

påminnelse att boka lasse biljetten :)

2008-06-30 @ 09:57:41
Postat av: sara

bra :) naej de var icket jag...

2008-06-30 @ 10:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback