strömlös

Jaha, då var man på jobbet igen.. Ny vecka. Sista veckan, sen är det semester! fan så skönt..

Sitter och kikar igenom reklamationerna. Känner mig rätt nöjd, har bra koll på läget. Så kommer Gert in och säger att de ska slå av strömmen snart. vet inte hur jag ska göra nu.. Ska jag gå hem? Strömmen ska vara av hela dagen. Och utan ström kan jag inte jobba. Men kan man gå hem bara sådär? Eller måste man ta ut ledighet då? Jag kan ju inte bara sitta här i mörkret och rulla tummarna, tycker man ju. Eller?

För övrigt är jag så jävla trött idag. Man säger ofta att man är skittrött, men idag är det inget skämt. Jag är så jääävla trött så jag skulle nog kunna somna även om jag gick. Faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Milla

Dra hem o sov!

Postat av: Milla

Sådääär öppet kan du ju inte skriva!!! :p Tänk om han ser!! Men nej, jag tror inte. Har inte tagit upp det ;) Hehe

2008-07-15 @ 10:19:22
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback