regn

JAG ÄR TRÖTT!

Och så är jag lite irriterad. Har verkligen tagit min semester HELT fel. jag har semester v.30-32.. Kanske 33 med. I alla fall så har INGEN semester samtidigt som mig, inte de två sista veckorna. PLUS att mamma och pappa ska åka till stugan, men utan mig. Jag som ville åka dit.. Men nu ska de åka när jag jobbar. SCHYSST! tack tack... Och typ ingen kommer följa med mig till Skansen för att fira min födelsedag :( kul.. Antingen är det jobb eller så ska de på något annat då. Tycker lite synd om mig just nu. Men men, det blir en bra dag ändå..

Nej, upp med humöret nu! Det är faktiskt sommar.. fast det inte märks!

Kommentarer
Postat av: sara

cheeer up hannur :) försök o byt semestern!! även du behöver absolut inte laga mat, jag gör de gärna, men känner jag dig rätt kmr du ha hungrat ihjäl innan ja kmr hem!?

2008-07-07 @ 15:52:42
Postat av: Milla

Men hallååå, jag är ledig då! Inte v 32 i o för sig. Vad vill du göra moroten? ;)

Postat av: Milla

Jaa, jag tror inte jag jobbar då iaf. Hoppas inte. Vi skulle ju gå på systemet tillsammans sen o festa ihop på ons iaf, haha.

2008-07-07 @ 18:29:02
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback