onsdags utgång

Fest vare ikväll! Varför? Varför inte? :)

Sara och jag iaf. På dag H eller hos någon annan.. Vi håller de rätt öppet!
Jag ska speed-dejta ett ägg, det ska bli intressant!

Allt känns lite bättre idag. Förutom att jag är trött pga att en drunken Sara väckte mig mitt i natten och hade en massa på hjärtat att prata om.. Alltid kul när hon kommer hem efter att ha varit ute på äventyr!

Ikväll hoppas jag även på att få tillbaka min väska som jag glömde kvar på BJ i lördags. Klantigt värre, men jag har garderobsbrickan kvar så väskan bör ju vara kvar där.

Kommentarer
Postat av: Milla

Men Hanna för fan håll käften!!! :p Får se om jag hakar på ut. Funderar än.. :)

Postat av: Linda

åh ska du ut ikväll. jag skulle jätte gärna följa med men jag har inga pengar :( hoppas du får kul iaf

2008-07-16 @ 14:51:53
URL: http://liwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback