afterwork

har varit en bra vecka. Och kort. I tisdags åkte jag med mamma, pappa, Patrik, Robin, kusiner och Ulrika till Skansen. Eller först var vi i Rosendals trädgård för lite fika, sedan drog vi "barn" till Gröna Lund. Hade helmysigt där och åkte en del karuseller. Wilma var duktig och åkte berg och dalbana med.. jag också. sedan begav vi oss alltså till Skansen där vi inte såg ett skit av allsången. Men i alla fall så fick jag se björnarna med björnungar så jag var nöjd. Åkte med Örebroarna hem sedan och sov i Vintrosa. På onsdagmorgonen gjorde vi oss i ordning och åkte till kyrkan för urnsättningen. Väldigt fint, ett jättebra val av gravplats.. Följde med mormor och morfar in till stan sedan. Shoppade upp för mycket pengar och igår träffade jag Therese och Johanna. Therese var världens tröttaste efter festligheter på onsdagen men det var hur som helst JÄTTEKUL att träffa de underbara tjejerna! Längtar mycket tillbaka till Rhodos nu igen..

Nu har jag bara 1½ timme kvar av den här dagen, sedan drar jag hem för att sedan träffa Sara och Jullan och ha lite Afterwork, blir trevligt. De börjar sin semester nu men jag har två veckor kvar att jobba.. Usch!

Kommentarer
Postat av: elin

Vintrosa, ær det dina eller? ;) "rødvintrosa"

Postat av: elin

haha jag vet :P HUR ÆR ALLT MED DIG DÅ SKRUTTEN? på søndag kommer jag hem & våldgæstar!

2008-07-04 @ 15:03:12
URL: http://elpejlin.blogg.se/
Postat av: Milla

Haha, känner du mig eller vad? :p Jag drog ut ändå, men du var fullast för du pallade inte ;P Haha.

2008-07-05 @ 03:22:34
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback