min älskade telefon

Jaha, så var det min tur att bli av med mobilen. Stulen, är den. I fredags hände detta. Jag var inte nykter, men den blev fan stulen. Jag ska polisanmäla, flirta med försäkringsbolaget och så hoppas jag på att jag har en ny telefon snarast. Jag älskade min telefon. Alla bilder saknar jag. Men jag har tur som la in dessa på datorn för bara några dagar sen. Så det är inte så mycket förlorat, förutom en del pengar då.

Men, fredagen var kul i alla fall. Tills min telefon försvann.

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag förstår :) min fredag var helt ok, jag blev fräsch i håret vilket ju alltid uppskattas. på kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt. såsom jag gjort typ hela helgen. börjar kanske bli gammal :P haha. vart var ni ut i fredags då? :)

Postat av: Elin

Hoppas att telefonen kommer till rätta. Och ja, vi måste börja ta det lugnt innan vi blir ruinerade!

2008-01-13 @ 22:16:55
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: Rockpoet

Synd! :P

2008-01-13 @ 23:09:47
URL: http://rockpoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback