lugnt, för en gångs skull

Snart är det helg och det känns faktiskt sjukt skönt att det inte är någon fest inplanerad.

Ikväll kommer det folk till oss och äter middag. Vi blir ganska många så jag hoppas på en relativt rolig kväll.. I morgon har jag planerat att ligga kvar i sängen så länge som möjligt efter att jag har vaknat. Det är ju de man vill göra på vardagsmornarna, så varför inte passa på när det är helg liksom? På eftermiddagen åker jag in till stan för att lite (läs mycket) god mat + se på film hos Nathalie. En myskväll helt enkelt. Det känns som en bra helg just nu faktiskt.

Men, vi ska inte hålla oss så här lugna varje helg framöver. Nej nej. Det är planerat att åka till Norge, Örebro och Göteborg inom en snar framtid också. Norge ligger nog först på tur eftersom vi vill hälsa på vår kära Elin som numer befinner sig i Oslo. Det blir en spännande resa! En partyhelg i Örebro kan blir himla spännande med. Liksom där har man sprungit omkring sen man var liten, så att testa på nattlivet där med är ju ett måste. Göteborg är ju en otroligt härlig stad.Jag kan tänka mig att vänta lite tills snön försvinner och det blir lite mer vårlikt ute innan vi åker dit. Jag tror att Göteborg visar sig från sin allra bästa sida då. Även om Göteborg i oktober var helt okej med.


Kommentarer
Postat av: sara

men lätt att jag vill sitta på golvet!!! PLEASE, de kan vi väl göra :)??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback