Kappa från Coop, gummistövlar från granngården, mössa från Myrornas

Såhär är det. Jag läser bloggarna på Stureplan.se. Inte Klings, och inte Herrbloggen. Men de andra läser jag faktiskt. Idag när jag klickade in så upptäckte jag en ny blogg, Sophie. Jaha, spännande. Men när jag går in på den spyr jag nästan ner mig. EN TILL JÄVLA MODEBLOGG! Jag vet att det här måste vara ungefär universums tråkigaste ämne att skriva om, hatet mot modebloggar, men jag rår bara inte för det. Jag måste skriva om hur jävla tråkigt det är med modebloggar. Vem bryr sig om vad ni sätter på er för fula kläder? Jag läste en blogg, som jag fortfarande läser för övrigt, som drev lite med det här och modebloggade med hjälp av djur och deras outfits. DET är kul, jävla Klings blogg är skittråkig!

Tack.

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha stureplansbloggarna forever :) och blondinbella ;) and YES IT'S CLEAR, DU SKA FÅ ETT PORRTHAIVYKORT!

2008-01-07 @ 15:08:06
Postat av: Maria

Word, tjejen!! Jag är också allergisk mot modebloggar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback