hektiska tider

Så var det fredag igen.. Jag är glad för att veckorna går så snabbt som de gör.

Helt plötsligt var det en massa planerat med. Det är kul, så man har något att se fram emot.

21 februari åker jag och Charlotte på kryssning. Detta gör vi tillsammans med mamma och några vänner till henne, men vi tror att det blir bäst om vi håller oss för oss själva..

I slutet av februari är det tänkt att vi ska åka och hälsa på Elin och Josse i Oslo. Vi måste liksom se till att de sköter sig, vilket de inte gör just nu. De har redan fått tre böter. ILLA!

I maj ska jag, tillsammans med Johanna och Bella, bege mig till ett varmare land. Typ Cypern eller Rhodos? Något sådant.. Lite minisemester innan sommaren. Underbart.

Visby är inplanerat i sommar med. Några dagar med, hittills, Sara och Elin. Alla som vill får givetvis följa med, men jag tror att det kommer bli riktigt knivigt med boende.

Dessutom hade vi planer på att åka till både Göteborg och Örebro med. Vi får se när det finns tid till det.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja men vi måste ta gotland! så är det bara. det finns ingen som känner någon som har boende där? annars, vad har du kollat på ? vandrarhem bara eller`?

Postat av: Elin

Ja men det låter ju kempegrejt! Vi ska egentligen boka nyss så att det inte riskerar att ta slut! Hmm hur mkt kan man behöva spara tills dess då tro? Behöver man betala i förskott? Och om vi räknar att sova där ons, tors, fre & lör..? 4 dagar! Så åker vi hem på söndag.

2008-01-18 @ 10:55:36
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: Elin

JA MEN BRA HANNA!
Jag vet inet vilka som ska med. Du jag & Sara blir ju ett ganska härligt gäng iofs ;) Josse kanske vill men också. Hon sa det iallafall. Men du jag o sara är säkra iallafall! Fråga sara om det är flera. Tror lotten o julia var sugna också...

2008-01-18 @ 11:51:59
URL: http://elpejlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback