hahahahahahahaha

Från YSL använder jag en jättebra foundation med en smart, inbyggd pensel. Nr 8 har jag nu när jag är lite solbränd fortfarande (dock helt borta snart...snyft..) Mascaran heter "False Lash Effect". Jag tycker om att ha vattenfast. Man vet ju aldrig när det blir regn eller tårar.. "Touche Éclat" är en ljusreflekterande concealer som används främst under ögonen för att täcka mörka ringar. Jag har använt nr 2 så länge jag kan minnas och går aldrig hemifrån utan den! Läppstift använder jag ibland och då ett rosa från YSL. Nr 135.

Inte att förglömma ögonfransböjaren. den använder jag flitigt för att få låånga hollywood-fransar ;

Och så läppglans. Har hur många som helst för jag har en förmåga att förlägga dom allt som oftast. Men nu använder jag antingen Juicy Tube nr 98, "Strawberry Funk" eller Duwop nr?, rosa är det iaf. Duwop-glanset sticker sådär lite skönt i läpparna. Ni kan köpa det på MrsH.


Det var väl allt tror jag!

Kramis till er alla.




Det här måste vara ett skämt. Hur kan de ta in en sådan här trasig människa? Jag fattar inte, hjälp mig.

Kramis till er kompisar.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag älskar människor. HAHA.
Jag sov till halv tre idag. När gick du upp? ;)

2008-01-07 @ 15:52:44
Postat av: Anonym

Hejsan tack du med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback