haha

Öppna din sms-inkorg! Tryck nedåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan. Gör likadant med resterande frågor.

1. Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Han väger kanske tusen kilo så det går inte. Fan förlåt.

2. Vad gillar folk bäst hos dig?
Det är så jävla snyggt!!

3. Vilken raggningsreplik faller du för?
Fixa körning ;) puss

4. Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
du kna hällsa hene att de är lunt.!

5. Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Tack hanna.. hoppas du anar vad de gav för resultat..

5. Vad säger du under förspel?
Min kompis, dvs ditt hångel, säger att det är dig han vill ha.

6. Och efteråt?
Saknar dig.. Önsker du vore här!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Fan va jag hatar Tele2.. Jag hatar alla jävla telefonbolag i världen!
Kille ha lixom stått och ljugit mig rakt upp i anisktet och kärirngen i telefon säger att jag skulle hört av mig inom 2v. HUR FAN SKA JAG VETA ATT DET KOSTADE TYP 4KR MER I MINUTEN INOM TVÅ VECKOR. Fitt tele2.
Så.. nu har jag fått det ur mig med. :)

2008-01-04 @ 15:49:38
Postat av: Elin

haha kul lista! men klart vi ska gå ut när ni kommer! det dumma är att det typ är 20 överallt, & de verkar vara stenhårda.. men det finns ju 18 års ställen med. jodå det får nog plats för 3 st. bara lägga in massa madrasser i vårat rum eller nåt. finns en eller 2 platser i soffan med. men det där tar vi ju när ni kommer! händer i helgen dååe?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback