fikarast- tidsfördriv

Vad gör du nu?
Jag har "fikarast"

Vad har du gjort idag?
Gått upp, ätit frukost, gått till jobbet, jobbar..

Vad ska du göra idag?
Jobbar till fyra, brukar bli längre. Sedan ska jag hem och då har jag inga planer alls.

Vad gjorde du igår?
Hade tidernas slappardag. Låg och tittade på teve hela dagen, men tog iaf en promemad.

Vad åt du senast?
Frukost. Jordgubbsfil och två mackor.

Vad drack du senast?
Vatten

Vad heter senaste låten på mottagna filer?
På jobbdatorn har jag inga mottgna filer.

Vad är senaste bilden på i mottagna filer?
Samma.

Vad saknar du?
Värme, sol och ledighet. Sjukt bra kombination!

Vad längtar du efter?
Lite kärlek.

Vad vill du just nu?

Ha ledigt i ett varmt land och bara sola och bada hela dagarna.

Vad har du på dig?
Grönt linne, svart stickad tröja, gråa kortbyxor, svarta strumpbyxer och svarta stövlar.

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Just nu är det vitt. Ekologiskt dessutom, de ni.

Vem hade du msn konversation med sist?
Sara tror jag allt att det var.

Vem pussade dig senast?
Det säger jag inte här..

Vem kramade du senast?
Johanna J.

Vem fick du sms av senast?
Det var nog Kim.

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHA JAG VET NOG VEM DU PUSSADE SENAST ;)

2008-01-07 @ 12:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback