biodags

Idag är det kallt och ruggigt ute. Jag är trött, bara därför att jag inte är van att gå upp den här tiden. Man vänjer sig lätt med sovmornar. Men, efter jobbet kommer min bästa kompis och hämtar mig. Vi ska till Uppsala och jag ska köpa en liten present till min bästa storebror som fyller år i morgon. Sen ska vi gå på bio och det kan väl knappt bli bättre än så? Vi ska nog se filmen Förtrollad. Den tror jag är bra.

Min nyårsafton var mycket mysig. Vi åt god middag med förrätt hemma hos Vernica. Ingen efterrätt, vilket var bra för det hade jag inte orkat med. Vi tog hot shots i stället, kanon. Efter tio tog vi en taxi ner till Hotell Linné. Det var Hanna, Charlotte och jag. Där hade Linda ordnat en grym födelsedagsfest, Grattis igen Linda! Vidare till Orange och efter det såklart efterfest.

image123

Charlotte

image124

Födelesedagsbarnet Linda




Jag ber om ursäkt för de mörka bilderna, jag liksom glömde att tända lampan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback