arg

Nu kompisar, ska jag försöka få ur mig lite ilska.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article951127.ab

Det här är enligt mig helt sjukt. Ni har säkert läst om det, och håll med för guds skull. En pappa med en mobbad son. Gänget som mobbar trakasserar hela familjen. Familjen poilsnmäler flera gånger, men ingenting händer. Jag kanske inte borde säga att de pojkar som råkade illa ut nu får skylla sig själva. Men något åt det hållet är vad jag tänker. Vem kan inte förstå att pappan till slut, och tappade förståndet. För det vad väl det han gjorde? Att det visar sig nu i efterhand att pappan led av psykiska sjukdomar tycker jag inte bör spela in. Jag tror och hoppas att vilken förälder som helst, med eller utan tålamod sjukdomar eller liknande, hade fått nog till slut när man under en lång period har sett sitt barn trakasserats så grymt som den här pojken i Rödeby.

Nu kanske jag inte har fått hela den här historian klar för mig, men det här är i alla fall mitt sätt att se på det. Rätta mig om jag har fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback