rottwailer sökes

Ännu en dag och snart vecka på jobbet slut. Mycket skönt, det tackar vi för.

Nu ska jag cykla hemåt för att ta en promenad med Bella. Safir får följa med också men det vet Bella inte om så hon kan blir ungefär hur rädd som helst när jag kommer med en ROTTWAILER där! Hahah.
Safir är för övrigt en himla tjusig dam. 9 år men man kan ibland tro att hon är en valp. Hur länge lever en frisk rottwailer? Någon som vet. Och det finns ingen som har en släktings bekant som vill GE bort en liten rottwailer valp, nyvaccinerad och allt?! Säg till i så fall.

Snart är det helg och då är det fest!

Kommentarer
Postat av: Bella

Vi kom ju fram till att hon var en tant. Och du, jag blev inte rädd!!!

2008-02-14 @ 21:06:58
Postat av: hanna

Bella: Nej nej, det är bra! Och hon är en dam. Ha en bra helg! :)

Postat av: Helena

hahaa.. snälla ni är då... jag kallar henne för gammal surkärring ;)

2008-03-06 @ 12:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback