nu är det mycket

Det finns en del planer på den här våren. Det gör mig glad, för jag vill att den ska gå snabbt då jag väntar på en liten bebis som jag ska bli faster åt. Kom ut!!

Det är allt ifrån relax weekend med Sararan i Sthlm med övernattning samt innebandy dagen efter, till kryssning med bästa Charlotte, till Ullared-shopping med mina two brothers, till SM final i Innebandy med Sararan, till barnafödande (inte från min sida alltså), till studentskivor, till studentdag, till semester på Rhodos med Bella, Natta och Johanna. Detta känns bra! Riktigt bra.. Idag är det sol. Då känns det här extra bra.

Kommentarer
Postat av: elin

det låter som det kommer bli en hærlig vår før dig! du glømde dock helgen i oslo! :) okej, men då bokar vi bio & uteætning då!

2008-02-11 @ 11:04:46
Postat av: Charlotte

Fan va glad jag blir trots att jag ar lite radd for den hunden. :)

Faan va kul vi ska ha pa kryssningen, det ska vi verkligen.
Maste fixa studentbiljetter till er med nar jag kommer hem, hade bara rad att kopa til mig nar jag kopte.

Naae? ska hon. Dumt :) Men de far val bli en annan helg, da blir mamma glad. haha :)

2008-02-11 @ 11:10:48
Postat av: Rockpoet

Jag svarar på mailet när jag kommit till jobbet. Har lite att stå i här...

Postat av: elin

ja men det blir kalas det! : ) jag vill också på studentskivan førresten! var ska den vara?

2008-02-11 @ 12:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback