Kryssning

I torsdags åkte jag med Charlotte (m.fl) till Stockholm för att åka på kryssning. Skitkul hade vi, eller i alla fall jag. Vi handlade dricka i tax-freen, och det var SKITKUL. Liksom är man inte 20 än så uppskattas det nog som mest. I alla fall, sen hade vi förfest i hytten och sen träffade vi två spanjorer. Väldigt trevliga ska tilläggas. När nattklubben stängde/vi tröttnade så satt vi på ett ställe och snackade om lite allt möjligt. Sen kom de massa folk och satt med oss. Börje, Åke, Freddan m.fl. Mycket trivsamt. Rnut 6- 6.30 ramlade vi i säng, men var upp vid 9 igen för att äta frukost. Gungig båt var det då, men det lugnade sig. Bilder kommer.

Kommentarer
Postat av: sara

HAR CHARLTOTE HÖRT MED MOSTRA SIN ELLER?!

2008-02-25 @ 12:05:27
Postat av: elin

ja husvagn vore nåt, men stuga vore bættre! før snacka om att det kommer bli trångt i vagnen.. iofs har man ju førtælt o så, men jag håller fortfarande tummar & tår før stugan!

Postat av: elin

Ja det kanske ær så det ær nu.. det ær nog vi som ær gammla och ligger efter. :S tyværr. var barn &
LEEEEK herregud. då kan ju våra barn bli kompisar så slipper de vara ensamma mobbade :)

2008-02-25 @ 13:50:57
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: elin

det ær vææældigt segt hær på jobbet med. sitter o kallsvettas & dricker blåbærste.. næstan alla ær på møte, så det ær lungt o skønt iaf. skønt att man slutar snart! hur ær allt på munters då? ær det sig likt? hørde nåt om att de skulle sæga upp massa folk?! var det ute på verkstaden eller?

2008-02-25 @ 14:12:25
URL: http://elpejlin.blgog.se
Postat av: saara

haahahha JAG SKA! MEN HÖR MED CHARLOTTE NU, I'M GOING CRAZY!

2008-02-25 @ 17:50:12
Postat av: elin

okej.. det låter inge vidare. hoppas du sitter sækert då iallafall. nissarna ute i verkstaden som endast fikar tycker jag ska åka isf. før du gør ju ændå nytta (???) ;) har du hørt med charlotte? jag vill åka nuuuu!

2008-02-26 @ 07:55:12
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: saara

CHAAARRLOTTE WE'RE COMING TO GET YA. PLEASE CALL YOU AUNT :) de sket sig med husvagnen liksom!

2008-02-26 @ 09:40:08
Postat av: sara

http://www.gtsab.se/sve/boka/index.htm

2 ST SÅNA RUM DÅ

2008-02-26 @ 12:16:31
Postat av: sara

http://www.gotlandsturistservice.com/SVE/Boende/Wisby_Jernvagshotell/index.htm

Här får vi boka nu. 2 st 4 rum. i 5 nätter med avbeställningsskydd kommer kosta cirka 1300/person. ligger mitt i schmeten! SÅ VAD TYCKS?

2008-02-26 @ 12:24:15
Postat av: sara

ja visst va de ändå helt okej. naej tyvärr, de va fullt den 23:e så får bi 22-27e. även ska vi boka från 23-e lär de bli asbråttom efterom lassen är den 23:e typ kl 18. men ska vi slå till på den och boka ett rum iaf för dig mig elin julia så får de andra boka själva eller?

2008-02-26 @ 13:44:57
Postat av: Anonym

haha jag vet. men det ær rætt drygt många ggr. som den hær har jag fortfarande inte løst =/ får olika svar varje gång.. HJÆLP?

2008-02-26 @ 14:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback