husbil på gotland

Alla som följer den här bloggen vet att jag har för avsikt att åka till Gotland med mina vänner i sommar. Vi har inte ordnat med boende ännu. Men Sara känns lite extra taggad på idén om att hyra husvagn/bil:

"i en husvagn, i en husvagn i en husvagn åker jag. jag kör över ängar, jag kör in på sibylla och köper mig en körv (OCH EN PIGGELIN!!!) i en husvagn i en husvagn åker jag. den är blå som himmelen och gul som solen, för jag åker i min husvagn :) jag tutar och kör och alla sjunger i KÖÖÖÖÖÖR :
i en husvagn , i en husvagn i en husvagn åker jag!!!!"

Det är ju bra såklart. Vi får se om vi hittar någon husbil. Det vore kul.

Kommentarer
Postat av: SARA

DEN ÄR GRYM!!!

2008-02-15 @ 10:54:02
Postat av: sara

ah men jag vet men det är liksom same same but different ;) men åker vi husvagn kan ju 5 sitta i bilen och 2 inuti husvagnen. så enkelt!!!

2008-02-15 @ 11:59:33
Postat av: Eliin

hahaha fulaste sången ever!

Postat av: saara

my goooood. pratade nyss 40 minuter med en manodeprissiv man. herre min gud säger jag bara.............................................................................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TRÄNA PÅ SÅNGEN

2008-02-15 @ 12:41:09
Postat av: saara

han vill bara prata med mig om sin 28åriga flickän (han var 60) och om postbilar och jag vettefan :P men hanna du får sitta i bilen och dricka rödtjut så är de vi andra som bryter mot lagen :P BRAA

2008-02-15 @ 13:05:33
Postat av: saara

lilla ladystardust jag tror de e fett svårt! jag ska visa dig alla superstugor i helgen :)

2008-02-15 @ 13:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback