ett gott skratt

Nu har jag varit otroligt duktig. Jag har bestämt mig för att skicka tillbaka de kläder som ligger i ett paket på posten. Därmed sparar jag tusen kronor. Himla bra!



Idag såg jag det roligaste jag sett på lååång tid! Jag var ute och gick med min bror. Så kommer det en bil och ska in på sin tomt. Grejen är att garaget ligger till så att man måste åka ned för en liten backe. Så precis när bilen ska åka från plan mark till sluttande så skrapar den i marken, under liksom. Helt sjukt, det lät ju. "sccchhhh" typ. Så kliver det ut en tjej på passagerarsidan som INTE var liten i kroppen. Bilen höjs då en aning och han som körde kunde glatt köra vidare för att komma "ned" till garaget. Hahahahaha. Alltså det såg så jävla kul ut. Som att det var värsta vanan "Jaha älskling nu är bilen i marken igen, går du ut är du snäll".. Fy fan. Vi börja asgarva när vi hade kommit en bit. Hoppas tjejen inte fatta att vi skratta åt henne, för det är ju ganska taskigt.

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHA stackars fröken mätt liksom! But still har man lite för mycket junk in the trunk så har man inte så mkt till val ;) även, synd det där med dina vackra sommarklänningar. Men ULLARED snart ju :) åh jag vill ha vår, solglasögon, vårkläder, bryggan och slippa mössa . Fixar du de är du snäll. Nej godnatt nu.

2008-02-27 @ 22:24:50
Postat av: elin

hahaha vilken merit att kunna gøra en bil øverbelastad! det ær min framtidsplan ;) åååå vad jag længtar till gotland nu! tænk, sol, fest, gutter & baaaaad!

Postat av: elin

haha jadu jag har tyværr inte hela lenas fullstændiga namn, men kan tænka mig att det ær typ lena hæstsson, grisson eller nåt i den stilen ;) MEN LÆTT ATT VI SKA HÆNGA MED HENNE! varje dag! då kommer det hænga dregglande killar efter oss heeela tiden!

2008-02-28 @ 10:03:33
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: SARA

LENA GRANSTRÖM IS HER FUCKING NAME :)

2008-02-28 @ 10:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback