I'M ALIVE

Japp, jag lever.. Bara det att i fredags slutade jag på Munters. Ojojoj, lite trist men ändå mest skönt. Nu ska jag göra nånting annat med mitt liv. Kan ju inte sitta där för alltid liksom. Hade världens avslutningsfest med middag, dricka och ca 160 närvarande. (Sanningen: Munters firade 40 år och det med besked, liksom). Nåja, kul fest i alla fall.

I lördags var det den efterlängtade 30årsfesten som Dennis med vän höll i. Mycket mycket trevligt anordnat med mat, trevligt folk och allt. Var nog inte hemma förrän fem någon gång, minnet sviker. Lite bakismiddag med Sara o Johanna dagen efter var MYCKET välbehövligt.

Idag, min första lediga dag, har jag spenderat först med Natta och Sara, sedan med min bror hemma i Tobo. Sedan åter hos Nathalie, glöggkväll har vi haft. GOTTIGT!

Nej men det blir nog ganska så softa dagar här framöver. Ska väl söka lite jobb såklart, oklart vad dock. Det löser sig de mesta. Ingen stress! På torsdag är det bowling o middag med jobbet, gamla jobbet, som står på schemat. Fredag fest hos Johanna samt utgång i stan och lördag blir en mycket trevlig överraskning för Sara, hoppas vi!

NU - sova.

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas ni, blire ingen suprise ;)

2008-12-02 @ 13:22:34
Postat av: Linda

oj har du slutat nu. låter som du har det fullspäckat hela tiden som vanligt. vad blir det med Sara på lör då? puss

Postat av: Sara

Tjena Hanna. Nu har jag nog hittat på dig allt;p

2008-12-17 @ 10:28:21
URL: http://saraadomeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback