en vecka kvar

sådär, dags för ett lite roligare inlägg kanske :)

Fortfarande ledig, mkt skönt. Ska snart ner till Jossans salong där Nathalie är för att fixa sina naglar. Ska göra lite sällskap, sen ska vi gå på stan och köpa böcker. Även lite andra julklappar bör inhandlas.. Faktiskt nästan bara en vecka kvar till julafton. Åker till Örebro nästa tisdag, sen tillbaka på torsdag. Vad gör ni på juldagen allihopa? Skulle vilja umgås med alla men då lär vi kanske gå ihop NYSS och bestämma något!

Nåja, sen är det nyår. Nathalie och jag har en liten plan om att äta sig lite middag på Jossans salong. Ni vet en sånhär riktig nyårsmiddag. Någon som är på på det? Säg till, alla får komma.

Vore inte helt fel att ta en tur upp till Sälen nu heller. Har önskat mig nya skidor i julklapp nu och hoppas på att få det. Förhoppningsvis blir det Sälen där efter nyår någon gång. Hoppas att Julia vill följa med också. Och Nathalie och Josefine. 

Nej nu ska jag iväg, en liten update ba..  

Kommentarer
Postat av: sara

JAG LEVER. har fått låna chark lottas dator :) KOM HIT O HÄLSA PÅ , VI HAR 50% PÅ ALLA STUGBOKNINGAR!! saknaaaaarej

2008-12-16 @ 17:12:21
Postat av: Linda

Låter som du har det fullt i pipen som vanlig gumman! ja jag kommer förmodligen hitta på något på annandagen men fråga är vad eller så kanske vi går ut på juldagen, men då är inte du hemma va? puss&kram

Postat av: Milla

Kul update........

2008-12-22 @ 02:45:15
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback