utbrott

Åååååååh jag blir galen! Är så jävla hungrig så jag skulle lika bra kunna dö nu och så ringer jag hem till min bror och frågar vad det finns att äta. Ingenting får jag till svar, INGENTING!! Herregud jag behöver mat. Har inte ätit något vettigt sen i torsdags typ.. I fredags, skitlite pasta med tomatsås. Lördags, typ två tuggor kyckling o pyttelite potatissallad. Igår, två mackor hos Jossan. JAG BEHÖVER MAT FÖR ATT FUNKA!



Uppdatering:
Lagade pasta o bacon. Jävligt nyttigt alltså.. Men fort gick de i all fall. Träffade Chippen med. Pussade och kramade nästan ihjäl honom.. Oj, vad jag har längtat efter honom!

Helgen som var som alltid händelserik. Efter jobbet i fredags drog jag till gymmet.. Hur skönt som helst att träna själv, var ingen annan där. Solade sig lite och så hemåt och städade. Duktigt! Utgång med Natta, Linda, Milla, Jossan och hennes kompis Anna. BJ i kanske en halvtimme, sedan mysiga sängen. I lördags var de rätt segt att komma upp. Blev lite stress där med och hem, fixning, skynda ner till systemet, skynda till bussen och till Östervåla där det var kräftskiva hos Julia som fyllt år. Mycket trevligt, men jag och Charlotte drog därifrån vid 21 för att förfesta ytterligare hos Jossan innan taxin tog oss till Platina där det var trevligt, men rätt tidig kväll ändå. Söndagen spenderades i sängen till halv 5. Helt otroligt.. Mycket skönt dock! Sedan lite snack och tv tittande hos Jossan.. Trött som vanligt idag. Sov skitdåligt inatt, vet inte varför.. kan bero på att jag inte direkt aktiverade mig bra under söndagen. Kanske..

I morgon ska jag hem till mamma o pappa efter jobbet, för att fira mamma som fyller år på onsdag. men eftersom Anna o Micke bara kunde komma imorn så tänkte jag att så får det bli för mig med då jag hemskt gärna vill träffa lilla underbara söta bästa Maija.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback