sista festen på dag H

Festen på dag H i lördags var skitrolig. Det kom massvis med folk och det var fest och fart o fläkt som alla göööör. Tråkigt dock att det var sista festen, men vi partar vidare på annat håll i stället! Idag lär vi dock åka och inhandla diverse nya saker som gått sönder under våra 4 månader i lägenheten. Men de fixar sig, det gör de alltid..


Nästa stopp för mig blir hemma hos Nathalie, där jag ska bo lite provisoriskt innan jag hittar mig en egen lägenhet. Skönt att ha kompisar som ställer upp när man inte vill flytta tillbaka hem! Så from onsdag är Nathalie min nya sambo.

Nu längtar jag bara efter helg.. Vill ha meeeer helg. Nu. Dom går ju så jäkla snabbt som där helgerna. Har ju redan nästa helg planerad dessutom. Det blir en blandning av fest, innebandy och kräftor! Toppen..

Kommentarer
Postat av: Linda

visst är de fina ;) tack! ha en bra dag gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback