regn

Ja, så vare spöregn igen då.. I morse när jag cyklade till jobbet vare sol och jättehärligt väder! Kanon, tänkte jag. Men nu, bara massa regn.

Helgen är planerad också, som vanligt. Utgång på fredag, såklart. Och på lördag är det kräftskiva i Östervåla! Jag äter inte ens kräftor, men det ska bli väldigt festligt ändå. Julia fyller dessutom år i morgon, och de är ju det som ska firas!

ÄVEN att inatt drömde jag jäkligt märkligt, som jag gjort nu de senaste nätterna.. Men i alla fall så drömde jag att jag hittade en klänning i en affär, och det här kan alltså vara VÄRLDENS FINASTE klännning just nu. Den var så fin!!! jag har ritat upp den och allt så jag ska komma ihåg hur den ser ut, men chansen att hitta på en sådan är väl rätt minimal kan jag tänka mig. Men ojojoj, vad jag älskar den klänningen redan!                                


Kommentarer
Postat av: Linda

hur går de på jobbet pluttan? boring väder va?

Postat av: Milla

Jag vill också ut..

2008-08-14 @ 19:46:26
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback