lite sammanfattning av allt bara

Lite otippat sådär så blir det Flustret för min del ikväll. Ska ju för sig bli kul. Går ut med Jossan och hennes vänner då NI, mina egna vänner är så sega med att svara. Så nu går jag med dom..

Även att Julia fyller 20 idag, stora tjejen :) dessutom är det hon som håller i festen i morgon. Kräftskiva o allt.. Inte för att jag äter kräftor, nej nej tack, men ändå mycket trevligt. Liksom man kan väl äta kyckling då, de är ju faktiskt mycket godare. Ja, de ska Sara och jag göra. O så lite vin & snaps på de, precis som en kräftskiva fast man byter ut kräftorna. Så enkelt :)

Och ojojoj, nu ska de bli slutlekt i mitt liv. Inget mer oseriöst. Men jag är dålig på att ställa krav. Ruskigt dålig faktiskt.. Men jag kan försöka. De borde jag göra för min egen skull :)

Är dessutom på himla bra humör idag. Igår kväll var det bara NO NO NO, inte bra humör.. Trött + hade inte ätit mat på hela dan=sur Hanna. Dock var de lite sol, och de verkar vara det enda som kan pigga upp nu för tiden! Mer sol alltså!

Och nästa helg är det Saras och min utflyttningsfest. Vi lämnar el Casa dag H, och tackar för oss! Det har varit ungefär hur kul som helst. Sara är min bästa rumskompis ever (har inte haft nån annan heller, men tror inte man kan få bättre) och jag kommer sakna henne MUCHO GRANDE, och såklart hennes kläder :)




Sara ska flytta hem till lilla mamsen o papsen medans jag letar som en galning efter nån annanstans att bo.. Mest troligt får jag väl flytta hem men världens bästa Nathalie har erbjudit mig att få bo hos henne, temporary! Hur gullig som helst, my love in life Natta :D




Kommentarer
Postat av: Sambooo

hannur då, så himla söt du är då ;) blir lite känslosam här på jobbet haha. Ja men alltså hur ska det gå egentligen att flytta, inte bra tror jag, usch. men inte tänka på det nu, känslosamma får vi vara nästa helg ;) men BÄSTA ROOMIEN EVER of course. Tror inte mamma & pappa blod kommer uppskatta mina freaksshow som igår exempel ;) men om du flyttar så kommer jag hänga efter dig som en lite svans :) SES IKVÄLLL

Postat av: sara

glöm inte att leta efter mina kläder idag tack :) Körningen gick finfint!

2008-08-18 @ 12:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback