hyra lägenhet i Uppsala

Jag vill hyra en lägenhet i Uppsala.. Själv eller med kompisar. Men det är helt jävla omöjligt att få tag på hyres. Det är väl ju för sig inte något nytt, men ändå, jag trodde inte det skulle vara svårt. Dessutom är jag ute i helt fel tid med.. Vet inte hur många lägenheter jag har skrivit på, men inte ett enda svar. Så jäkla frustrerande. Snart går kontraktet på nuvarande lägenheten ut och jag börja få lite smått panik.. Så är det någon som vet någon som vill hyra ut sin lägenhet/rum, så säg till för guds skull!

Kommentarer
Postat av: Linda

tyvärr gumman! jag ska hålla ögon och öron öppna. puss

Postat av: sara

visst skulle du sova i tobo tonight?

2008-08-19 @ 12:36:40
Postat av: sara

nej för sover jag i stenahgen, ska ändå köra massa idag efter träningen så. men då ses vi imorn :)

2008-08-19 @ 12:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback