humöret på topp

Känner mig som en ny människa idag ungefär. På bra humör och solen skiner. Liksom, bjud på ett leende. Det gör jag idag. En stor jävla bunt med papper har jag bredvid mig. Reklamationer som är skapligt brådskande och tyskar, asiater och fransmän som skriker på mig att det är bråttom, bråttom.. Men SUCKERS, ni kan inte göra ett skit. Jag gör det i mitt tempo, och jag gör det bra. Ni kommer få era pengar tillbaka, om det så handlar om ynka 25 Euro eller kanske rentav 7800 Euro. 


Hah! För idag är en bra dag. Solen skiner.

Kommentarer
Postat av: sara

hörde du mina hostattacker inatt? INTE KUL :(

2008-08-12 @ 09:01:50
Postat av: sara

ah nej jag vet, men shit jag kommer ramla ihop snart till en jävla säck om ja inte tränar så de tänke rja göra :P tare lugnt dock :)

2008-08-12 @ 09:58:54
Postat av: sara

perheps klaga lite men de är OK

2008-08-12 @ 11:37:15
Postat av: Linda

bra att du är positiv hanni! de gillar linda :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback