full fart

Ojojoj, vilken stressig vecka det här blev nu då.. Både på jobbet och hemma.

Här på jobbet är det fullt upp med en presentation till en Europakonferens. Jag får inte in alla uppgifter jag behöver ha och blir inte riktigt nöjd med presentationen. Dock måste jag bli klar med den innan 16 idag, bråttom bråttom! I morgon ska vi på seminarie hela dagen. Sen är det dags att börja jobba inför revisionen. OJojoj. tiden bara rinner iväg..

Och hemma ska allt packas idag för att flyttas i morgon.. Och OJ vad med grejer vi har. en hel del kläder, så att säga.. Kommer nog att ta sin lilla tid att fixa. Imorn är det dags för flytten alltså och på torsdag och fredag ska det städas. NOGA! men de kommer bli finfint.. På fredag ska jag ut på kvällen och innan det ska vi hinna gå ut och äta. På lördag är det handling på schemat innan vi ska på innebandy och slutligen är det kräftskiva hos Bella, mycket mysigt :)

Kanske kan bli en rejäl vilodag på söndag. En sån man egentligen bara får ha en gång om året, som jag redan förbrukat. Men en enda gång till gör nog inget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback