fest på dag h

Men lägg armarna runt mig och slit ut vad jag har
Och gräv i det dunkla med sök inga svar
För jag lovar ingenting, det är det enda jag kan hålla
Men jag känner nånting, jag är så gott som förtrollad

Ser mer och mer fram emot vår fest på dag H nu på lördag. Det ska bli kul, jag SKA ha kul.. Fastän det känns lite hopplöst just nu så ska jag se till att det blir roligt. En person ska inte få förstöra mer.. NEJ, shape up nu Hanna!!
 
FEST PÅ DAG H PÅ LÖRDAG, KOM RUNT 8 OCH DO NOT FORGET THE FAMOUS FLASKA!!


Kommentarer
Postat av: sara

hahahahahhha THE FAMOUS FLASKA :D

2008-08-20 @ 12:34:33
Postat av: Milla

Yees :) Men ska till Annika först vet du.

Postat av: Daniel

Sen när drack du med flaska Hanna? Trodde du jobbade med boxen?

2008-08-20 @ 21:24:52
Postat av: hanna

Daniel: Don't forget the famous box klingar väl sådär faktiskt..

2008-08-20 @ 21:35:12
URL: http://ladystardust.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vaaar är boxen... ska man ta med solhuckle? ;P

2008-08-21 @ 09:52:24
URL: http://johanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback