bara lite tankar sådär

Har ni sett på vädret nånting? På SMHI verkar det som att det kan bli fint väder hela helgen.. och alltså, det är ju verkligen inget man har blivit bortskämd med på sistone. Och är det nånting som gör en på så bra humör så är det ju faktiskt sol, i alla fall enligt mig. Som på Rhodos, inte vare några neggo tankar där inte. Nej, bara massa sol, bad och värme!

Appropå Rhodos.. Fan vad jag saknar det och vill tillbaka. Vi var endast där en vecka men herregud, vilken bra vecka! De är nu i efterhand man förstår hur bra de var.. Och vilka underbara människor vi träffade. Therese och Johanna, världens härligaste.. Johanna som bara är heeelt genomsnäll och Therese som kan vara bland den roligaste att lyssna på, lite lagom bitter på saker och ting men hur snäll som helst! Nej, dom måste jag åka och hälsa på snart. Och sen hade vi ju såklart killarna som vi träffade på siat kvällen fast vi minsann hade haft lite koll på dom innan, tvillingarna och deras bror. Ojojoj, vilken fest vi hade där sista kvällen.. Hur kul som helst! Och så de två killarna som kom när Therese o jag satt vid poolen och ba OOOOOJ!!!!! handsome, jajjamen. Men så visade det sig, fast jag inte ville tro det, att de var tillsammans.. och den ena dansade balett, minsann. Så kan de vara. Nej, en reunion på de vore inte fel..

Myskväll hos Linda ikväll i alla fall. Hon, Charlotte, Sara och jag. Lite vin på det så blire himla trevligt, absolut! Får se fall de blir ut nånstans sen eller bara hem till sängen.. Det sistnämnda vore ju onekligen de bästa för mig, men så är jag ju väldigt svag för det sociala i att gå ut i stället.. Man får se, helt enkelt.

Och snart flyttar vi.. Hur ska jag klara mig utan min käraste lilla sambooo? de kan aldrig gå.. Igår när hon kom hem från jobbet så ba "Hej hej nu är Sara hemma, bre sig lite macka, sätta på teven och goffa i sig o Hörru stumpan hur har din dag varit då." Hahah ja, jävla härliga lilla människa! Så fort jag hittat nånstans att bo ska du bo hos mig minst en gång i veckan, minst!

Nu är det back to work då. Har en PP- presentation som ska bli klar inför Europakonferensen nästa vecka.. ojojoj.

Kommentarer
Postat av: sara

HHAHAHAHH jadu hanna hur ska det här gå egentligen, men det kan du skriva upp att minst en gång i veckan kommer parsan och hälsar på :D nej vi har de nog ganska bra ändå va ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback