rättegång

Tränade idag med, tillsammans med Sara denna gång. Styrka och Core, mycket skönt. Imorn blir det däremot spinnig också, det känns bättre med ett konditionspass innan styrkepassen..

I morgon är det även rättegång. Känns lite nevöst, men på samma gång vet jag ju att jag inte har gjort något fel. Men det kommer väl komma en massa frågor. En är säkert "Hur mycket hade du druckit".. Liksom väldigt svprt att svara på. Och jag vet att anledningen till att jag inte minns allt i detalj beror både på att jag hade druckit och just för att jag blev så chockad. För det var faktiskt inte speciellt mycket jag drack. Och han hade ingen rätt att slå, hur mycket jag än hade druckit. Men men, det är bara att berätta sin version av händelsen. I morgon, kl 11.00.

Kommentarer
Postat av: sara

lycka till på rättegången hannur, de kommer gå så bra så :)

2008-04-02 @ 09:21:23
Postat av: sara

YRANTÅGET BILJETTERNA SLÄPPS NÄSTA VECKA :)

Postat av: elin

lycka till gummsan!

2008-04-02 @ 23:32:47
URL: http://elpejlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback