mot kupolen

Sitter på jobbet nu och väntar på utskrifter. Kan inte jobba förrän jag fått ut de, visst låter det helt otroligt töntigt? Att man är så beroende av att allt ska funka. Den här jävla skrivaren vi har på jobbet här funkar aldrig som den ska. Vi har haft hit en kille på service och han bara skakade på huvudet och suckade i princip. Sa att vi använder den på fel sätt. Vadå fel sätt? Man ska väl bara kunna printa ut genom att klicka på print? Eller? Så nu väntar jag i alla fall.

Nästa vecka är det målgenomgång. Det betyder att man går igenom alla fabriksmål vi har. Typ massa statistik och så. Jag och Elisabeth ska hålla i det inför ledningen. Spännande! Senare i vår/sommar ska vi hålla i Ledningens genomgång. Då går man igenom allt i fabriken.

Idag, runt lunch, ska vi åka till Borlänge och vara med på ett seminarie. Vi ska åka rätt tidigt, seminariet börjar inte förrän halv sju men vi åker redan tolv, för att hinna gå på Kupolen lite. Jag har aldrig varit där men det ska tydligen vara bra.

image178

Kommentarer
Postat av: Maria

Ooooooo! Kupolen! Fränt =)Bästa affären är Lagerhaus, enligt my opinion.
Hälsa Borlänge från mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback