MAIJA

Helgen som var blev rätt lugn. Faktiskt himla skönt! I fredags åkte jag till stan direkt efter jobbet och mötte upp Sara. Vi gick till ån för lite picknick, väldigt mysigt, dock fick vi sitta ganska avsides då det var så mycket folk. Senare kom även Charlotte och vi tre gick iväg för att äta lite mat.. Efter lite bus på restaurangen (?) bar det av till Lindas kompis Saga för lite mer förfest innan vi cyklade ner till Birger.. Cykelfärden kommer jag sent glömma då den var MYCKET läskig, Sara cyklade, jag satt bakpå och var livrädd. Men vi klarade oss hela vägen fram, även ner för dödens backe. Även kul att vid backen där vid Drottninggatan så skrek ja bara KÖR KÖR, STANNA INTE. Vi hade just fått upp sån bra fart så de var lika bra att rulla på!

Väl inne så dracks det lite mer, sen dansades det också såklart! Jag gick iväg till tåget vid två för att ta mig hemåt. Bra gjort av mig!

På lördagen åkte vi till Uppsala först för lite shopping. Jag hittade inte min jacka men lite annat slank med.. Sen åkte vi till Karolinska för att möta upp Micke, Anna och lilla Maija. Och skoja inte att hon är SÖT! Jag är helt kär.. Vi åkte hem till dem i Sundbyberg och tillbringade resten av dagen där. PERFEKT! Nu längtar jag väldigt mycket efter Maija!

image182

Igår vaknade jag och var PIGG för en gångs skull. Kan vara hur skönt som helst att skippa festandet för en dag sådär på helgen. Hur som helst så städade jag hela mitt rum, det behövdes, och så började jag packa lite grejer inför flytten. Åkte in till stan vid två och hittade äntligen min jacka som jag letat efter. Sen tränade jag med Sara och det var HUR jobbigt som helst.. Tyckte båda så de var väl något speciellt igår. Även så åt vi sallad på Coffehouse by George sen och pratade om fredagen. Härligt att höra om Saras äventyr denna gång.. ;)

Snart är det helg igen!

Kommentarer
Postat av: sara

hanna lilla! vissa delar av denna blogg tkr jag ska bort bums! du vet vem som läser!!!!

2008-04-28 @ 10:31:47
Postat av: sara

hahaha tack, bra bra.
även att de kmr inte att kunna nå mig på några dagar nu när jag ska byta till abonnemang så kunde de tydligen ta 3 dagar typ innan mitt nya kort kommer å tills dess så är mitt sim "inaktivt", vääldigt värdelöst! vet dock inte om man kan ringa till mig nu, de borde ju gå iofs tkr ja...

2008-04-28 @ 11:18:35
Postat av: sara

men ja fick kortet idag :D S´Å NU FUNKAR ALLT! försökte ringa dej, tänkte be dig föra över hyran så vci kan betaöla olof idag. kan du firra de torr du?

2008-04-28 @ 12:02:59
Postat av: Linda

hej jag hade ganska kul. hade så ont i huvudet. bra att du hade kul iaf. jag vet inte vad jag ska göra på ons. jag jobbar iaf. du då? jobbar du? puss

Postat av: anna

Från Ylivieska och ibland i Hyvinkää. Var har ni stugan? :) Ja världen e skitliten ibland känns det som!

2008-04-28 @ 16:39:13
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se
Postat av: elin

nää jäkla skit =( verkar inte kunna komma OCH JAG ÄR LESS!

2008-04-29 @ 00:11:29
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: anna

haha jag har faktiskt ingen aning men min kompis verkar förstå vad du pratar om :) ha det bra!

2008-04-29 @ 09:04:59
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se
Postat av: Anonym

HANNA, DISSAR DU MEJ ELLER :(?

2008-04-29 @ 10:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback