lite information

FULL FART HELA HELGEN kan man lugnt säga :) dock mycket trevligt.

Bio, middag, utgång, sovning, brygghäng, hem i en timme typ, tillbaka till stan, förfest, utgång sovning, rehab på gymmet, lägenhetstitt och heeeem.. Något trött var jag igår, somna ganska fort. Sov SKITDÅLIGT och har tidernas huvudvärk idag. Känns ändå rätt värt för det var en bra helg!

Igår tittade vi även på lägenheten och vi är mkt nöjda! Den är alltså jääääkligt liten, men det visste vi ju innan så. Det kommer bli sjukt bra. Dödens backe upp till lägenheten men det ska man tydligen vänja sig vid :P När man ska typ till Birger Jarl så kan man lätt vara där på tre min med sin fina cykel, det är bara att rulla ned för backen. 2 min kanske till och med?

Nu är det dags att planera målgenomgången!

Kommentarer
Postat av: Linda

nej, men jag är sjuk. Jag är hemma idag oxå. Jag hade bara dragit ner er. Vad kul med lägenheten! Att flytta hemifrån är det bästa jag gjort i mitt liv, kommer aldrig ångra de. Händer det nått kul i veckan då? puss

Postat av: sara

HÖGST 2 minuter, speciellt nattetid ;)Vi borde seriöst ha race någon kväll. Bjuda in nära och kära och kolla vem som slår våra rekord!! INKÖPSLISTA SKA SKRIVAS, även skaru träna idag eller?

2008-04-07 @ 15:39:34
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: elin

det kommer nog bli kalas det där med lägenheten! perfekt det där med 3 min till bj ;) jag ska sova där när jag kommer hem, punkt slut!

2008-04-08 @ 00:38:59
URL: http://elpejlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback