KOM

Idag är det en sjukt bra dag.. Jag blev faster igår och det känns så STORT! Kommer nog känas ännu mer när man får träffa lilla Maja, så ska hon heta! Jag lääääängtar så! Sen så är det riktigt bra väder idag och jag ska träffa bästa Charlotte i stan för lite brygghäng och shopping (lite), efter jobbet. Alltså SOM jag har längtat efter den där bryggan.. Svårt för utomstående att förstå, men kommer man häromkring ifrån så fattar man.. Även att Sara och jag har planerat in värsta mysiga sambo-dagen på lördag. Vi ska, efter att jag träffat lillan, gå på Skansen och sen runt Djurgården lite.. Desutom ska vi ha med oss picknick. Kan bli ungefär hur trevligt som helst.
 
Jag säger Kom, här är världen, här är livet vi ska leva i
Vi, och alla duvorna på marken, alla fåglarna i skogen
Alla mänskorna i parken, alla herrarna på krogen

Kommentarer
Postat av: elin

Åå Maja var sött :) Sötare än Nora tycker jag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback