inflyttning 1 maj

Eftersom Sara försörde lite av spänningen här i min blogg genom att avslöja vad vi har på G så kan jag lika bra skriva det jag med.

SARA OCH JAG SKA BLI SAMBOS
.

Haha. I love the word Sambo. Vi kommer alltså att bli två personer i en liten etta. Mycket trångt, men som Sara sa: Finns det hjärterum så finns det stjärterum. Att vi praktiskt taget kommer att sova varandra är inget som bekymrar oss. Jag funderar mer på hur fasen vi ska få plats med alla våra kläder, skor och OSS SJÄLVA på 30 kvm. Detta är endast på test. Vi hyr av en kille som är kompis med Saras bror och det är endast under ett par månader. Sen om vi överlever detta så kanske vi flyttar ihop i något större.

Adressen är Dag Hammarskjölds väg 15c och inflyttning sker 1 maj.

Kommentarer
Postat av: SAMBO

Var så lite så sambo ;)
"hej hej alla hoppa, det här är min sambo, bajsochspyhanna" den refrängen kmr gå på repeat ;)

Postat av: elin

fan va nice :D inflyttningfest när jag kommer hem då ;) haha. Vi var i Lindvallen, riktigt skoj! Ja men självklart blire det på nyår nästa år :D bokat :D men då tar vi åre tycker jag!

2008-04-03 @ 18:37:58
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: Linda

vad kul. snart kan jag välkommana dig in i vuxenlivet oxå tussan! händer i helgen då? puss

2008-04-04 @ 08:17:30
URL: http://liwa.blogg.se
Postat av: emelie k

grattis!hoppas ni får de mysigt,hur länge är de då? Kram

2008-04-04 @ 09:02:43
URL: http://meellina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback