hektisk dag

Hela förmiddagen har i princip varit ett enda stort möte.. Kan delvis vara bra, då det går ganska fort. Men det blir ju tyvärr en del annat som måste jobbas undan sen.

Idag blir det träning igen, mycket skönt! Vi ska försöka hinna med fem pass idag. Då det är halvtimmes pass är det inte så mycket som det låter, men tillräckligt för att det förhoppningsvis ska kännas i morgon.

I morgon ska jag även åka till Kista med jobbet. Medarbetarseminarium står på schemat, hela dagen. Hoppar av i Uppsala på vägen hem för då är det dags för utgång igen, of course. Vad annars, liksom? Charlotte och jag ska ut, förfest hos Veronica som de var förr. Mycket mysigt!

ÄVEN att allas vår favorit ELIN fyller hela 20 år idag! Stora tjejen liksom.. Grattis till världens bästa Elin =)
Vi hoppas ju såklart på att hon kommer hem och hälsar på oss snart, så att hon även kan få en liten present!

Kommentarer
Postat av: Linda

hej! då var de helg.. vad ska du göra imorn då? tänkte om du kanske ville hitta på nått? puss

Postat av: Bella

Jag har köpt en present till dig och sara nu. Ni ska få den som en tidig inflyttningspresent från mig. :D

2008-04-13 @ 20:46:06
Postat av: elin

åå tack så mycket! (igen o lite sent) jag som tänkte komma hem nu i helgen men ATT DET SKA VARA SÅ FASLANS DYRT! =/ har absolut inte råd med det nu :( & jag vill inte sitta på ett tåg i 8 timmar för att bara komma hem över helgen. blä blä.men jag börjar få lite abstinens att få komma o kalasa med er ju!

2008-04-14 @ 19:18:14
URL: http://elpejlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback