ett viktigt beslut

Idag tog jag ett mycket klokt beslut. Jag ska inte gå ut något förrän sista april. Det är inte speciellt långt kvar så jag tror att det kan gå. Dessutom har Sara lovat mig en liten present om jag klarar det. Bara det är ju värt, liksom..

Anledningen till detta beslut är att jag idag kunde ha mått tusen gånger bättre. Jag valde en tvådagars denna helg med, vilket gör att man inte känner sig på topp idag. Alldeles för lite sömn och alldeles för mycket alkohol.

Dock var helgen mycket trevlig. Charlotte och jag var till Veronica i fredags. Vi spelade Buzz och drack vin. Mycket trevligt.. Som alltid så blev det dans i köket och vi kom inte iväg ner på stan förrän vid halv ett. Jag var helt knäpp dessutom, inbillade mig massa konstiga saker och jag vet inte vad.. Kul dock. När jag vaknat på lördagen mötte jag Sara på stan. Som vanligt åt vi lite på Coffehouse, samtidigt som vi planerade vår flytt lite. Det blev inte så mycket gjort men ändå. Vi mötte Linda som handlade vin och sen åkte vi till Sara. Jag fick träffa hennes mamma för första gången, LITE PIRRIGT! Men hon var mycket snäll. ÄVEN så fick jag träffa Kylie, Saras hund. En mycket liten råtta, MEN SÅ SÖT :) Vi gillar varann mycket nu.

image172
(Här ser jag ungefär ut som en kanin, dock väldigt pigg för att vara bakis)

 

Nåja, vi gjorde oss i ordning och så bar det iväg till Linda för lite förfest. Mycket fin lägenhet och även hon hade en hund, Maiky! Han var söt med, men dock fick jag ingen bild på honom..
Vi åkte taxi ner på stan och så bar det av på förfest nr 2 hos Daniel. Full som en kastrull var han, hahaha. Skönt att inte alltid vara värst! Vidare till Orange och därefter till People. Idag känner jag att jag kommer dö snart så därav beslutet: NO MORE ALCOHOL förrän sista april!

image175
 (Min blivande sambo Sara och jag, kan gå ungefär hur som helst..)

image176
(Husdjur?)

Kommentarer
Postat av: SAMBO

råttantåttan kmr bli vårt husdjur, inge jävla anka :P! och det är VÄRT de, jävlarimig vilken fin gift du kmr få!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback