det blir en sommar på speed

Det här blir den sista, den sista sommaren på speed.
Och jag ser hur mörkret faller, och jag vet jag kommer ge mig utan strid.
Jag är där nu, släpp mig fri. det är sista sommaren på speed.

Inatt drömde jag att jag precis hade fått ett barn. Det var jäkligt läskigt för det var så verkligt. Dessutom tappade jag barnet i marken.. Känns ju sådär inför tiden som mamma, även om det är långt kvar. Jag vill ha barn någon gång, men absolut inte nu. Det finns mycket annat jag vill göra.

Till exempel åka till Gotland. Fy fan så kul det ska bli! Jag sitter och lyssnar på Tomas Andersson Wij nu igen och jäklar vad bra han är. Det vore ju helt underbart om han kunde få in en liten spelning i sommar, precis när vi är där.. Lyssna nu och skriv sen vad ni tycker om honom.

Planerna för den här veckan är inte speciella direkt. Det är jobb och träning varje dag som gäller. På fredag ska jag och Sara träna, basta, sola och lite så. Sen blir det bio, 27 Dresses, typisk tjejfilm antar jag. Efter det tänkte vi äta middag och dricka vin nånstans.. MYCKET TREVLIGT!

Vad har ni för planer?

Kommentarer
Postat av: sara

TILL OCH MED, SJUKT JÄVLA TREVLIGT! men du, ingen träning på torsdag för jag kan icket då (ska ut!!) och tränar du får liksom jag dåligt samvete att jag tränat mindre o de e liksom fusk. så please :)

Postat av: sara

men himla fuling då! ja jag ska träna lör o sön så då kan du vila så blir det jämt ;) ja & lotten ska på på stockholms vettu, men de blir lugnt så du kan lugna ner dig eftersom jag jobbar kl ÅTTA på fredag!! VARÖR KOMMER INTE MINA MAIL FRAM

2008-04-01 @ 15:52:43
URL: http://sararan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback