äggkokare

Äntligen fredag och ikväll blir det en mycket trevlig kväll tillsammans med Julia och Sara. Först blir det lite ångbastu samt solning för mig och Sara.. Däefter möter vi upp Jullan för bio, 27 Dresses. Förmodligen den tjejigaste tjejfilmen ever men vi är ju tjejer och gillar såna filmer faktiskt. Efter bion tänkte vi gå vidare till Bullit för lite mat samt vin. Trevligt värre!

Även att Sara och jag planerar för "flytten".. Det viktigaste vi måste köpa är, enligt Sara, en äggkokare.. Så får det bli.

Rättegången gick bra med. Eller bra och bra, det var såklart jäkligt nervöst.. Liksom sitta där och svara på massa frågor och berätta. Hans advokat var mycket otrevlig mot mig tycker jag, men så är det ju, han ska ju inte vara på min sida alls. Jag hade en väldigt bra åklagare däremot. Hon var bra på att berätta allt för mig och förklara liksom. Det var skönt att ha henne med. Mamma och pappa var självklart med också. Han fick sitt straff, ungdomsvård och så får han betala skadestånd på 600 kr. Mycket lite enligt min åklagare men det är inte mycket att göra. Det är ju heller inte pengarna som är det viktiga men det kändes lite snöpligt då.. Nu är det nya tag som gäller!

Kommentarer
Postat av: sara

MEN KLART VI SKA HA ÄGGKOKARE!!

Postat av: Anonym

Grattis till målet du vann juh! Synd att det inte blev mer pengar men det är ju äran och att du hade lagen på din sida som är viktigast. Såg dig när du gick för Tonys hus i onsdags i köksfönstret =) Go girl!

2008-04-04 @ 11:47:47
Postat av: Linda

jag har planerat en lungn kväll för att spara pengar, men om jag får allt för tråkigt kanske jag tittat förbi ;) Ja jag kommer på inflyttningsfesten, säg bara till när! puss

2008-04-04 @ 11:59:24
URL: http://liwa.blogg.se
Postat av: emelie k

bara bra :) lite små trött. MEn är de inte svårt och flytta för en period bara? vad man ska ha med sig i så? Men förstår att de ska bli skönt man är fri på ett helt annat sätt till o med så att man saknar mammas tjat o så :P haha.

2008-04-05 @ 08:37:06
Postat av: elin

haha äggkokare, prior 1! men duu, vilken hade du suttit o pratat med på tåget sa du? (joakim?

2008-04-06 @ 10:55:14
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: sara

KLOCKAN 15 :)

2008-04-07 @ 12:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback