världens finaste agnes

kan du inte komma tillbaka? Jag saknar dig så himla mycket..


Vi skulle kunna gå och gunga, du och jag. I parken, så som vi gjorde förr.. Innan det hemska hände! Du ville aldrig sluta gunga, du ville bara ha mer och mer fart. "Enda upp i himlen" sa du.. Du ville så högt upp. Och jag gungade dig högt.. Men jag ville inte vara kvar så länge i parken. Om du var här nu, Agnes, så skulle vi gunga så länge du ville.. Bara vi skulle vara tillsammans! Minns du när vi spelade boll på grillkvällen? Du hade så roligt åt Örjan och Lenas hund. Sen när du var trött satt du i mitt knä och vi virade in oss i massa filtar för att det var så kallt.. Du somnade nästan när du satt i mitt knä. Du var för liten för att minnas det men jag kommer aldrig, aldrig någonsin glömma när du var liten och sov i min famn. Du var med mig hela kvällen.. Det var nästan precis ett år innan det hemska hände..



Agnes, du fick hög fart. Enda upp till himlen!


Kommentarer
Postat av: sara

INTE DÅ! men nu är det försent = MYCKET MYCKET TRÅKIGT !!!

Postat av: Elin

Fint skrivet Hanna

2007-10-16 @ 07:59:19
URL: http://elpejlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback