uppdatering

Har nyss kommit hem från Örebro. Andra helgen i rad.. Det måste vara första gången på SJUKT länge som jag inte festat på två helger. Som sagt, sjukt. Men jag känner inte ens nåt sug efter att dricka eller så heller. Fast lite sugen blev jag på rött vin när alla drack det till maten igår, det såg gott ut. Men jag tänkte att de är bättre att hålla sig till nästa helg, eller kanske till och med helgen därpå. Bara för att liksom..


I morgon börjar jag jobba kl 7.00. Bara man kommer upp så brukar det gå bra.. På onsdag ska hela jobbet på seminarium. Det är skönt att få komma bort från jobbet ibland, även om det har med jobbet att göra. Var till Stockholm i veckan på föreläsningar osv. Det var riktigt kul och intressant! Faktiskt..

Och på fredag nästnästa vecka är det dags att åka till Göteborg med Sara och Elin! Det ska bli kul.. Som vi har längtat. Vi har planerat middag + lite utgång på fredag kväll. Gå på stan och sådant på lördag, + Winnerbäck som är den stora höjdpunkten, på kvällen. Sedan utgång om vi mår som vi ska. På söndagen kommer tre trötta upplänningar sitta på tåget hem från västkusten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback