today

idag har jag vart dålig på att blogga, men de är för att det har vart så SJUKT MYCKET ATT GÖRA!! har haft möten hit och dit med alla möjliga.. så fort man går nånstans blir man stoppad och får tusen miljarder frågor! nu har dessutom hon som jag ska jobba i stället för gått hem och ska föda barn om drygt en vecka. så nu känns det verkligen som att man jobbar på riktigt.. det är jag som är ansvarig för reklamationerna nu, på RIKTIGT! wow..


i morgon åker vi och det ska bli så jääääääkla roligt!!!! hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: sara

Jo men vi gört :) måste handla lite matsäck också ;) vilken tid kmr du in till stan by the way. för eventuellt åker vi med pappa blod redan vid 07 och är di vid el station redan 07.15 typ.. HÄRLIGT MED KARTORNA HANNA! allså har vi NO MUSIC imorn!? :( de kmr ju nicht o funka!

Postat av: sara

Ja men då säger vi så :) men alltså vad ska vi spela skivorna I FÖR NGT :P?

2007-10-25 @ 14:35:48
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Elin

Haha ja de borde inte våga släppa in oss ;) Ohoho, vilket ansvar du har då :D känns bra förstår jag. Jag vill också vara viktig!!!!!

2007-10-25 @ 15:02:34
URL: http://elpejlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback