snart helg

För mig är det fredag idag, eftersom jag är ledig imorn. I morgon är det alltså lördag. Så på lördag borde jag rimligtvis känna det som söndag. På söndag vaknar jag med ångest och tror att det är måndag. Men då kan jag somna om, för jag kommer på att det är söndag och att jag har en HEL ledig dag kvar. Låter det inte underbart?




Här är min helg i bilder:

Väldigt litet tåg, men jag hittade inget bättre.

image47


Det här är jag om kvällarna
image48

God mat!
image49image50

Och självklart shopping. Dock ska ALLT gå till mig!!

image51

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha klart vi ska lura med elin :) tror hon kmr gilla de, men nåde henne om hon tar vår mattias <3 men absolut, MATCH PÅ SÖNDAG. heja heja heja. lär väl räcka om vi är där vid 16 eller hur? hoppas det är UNT kort då, 2 för 1 :)

Postat av: Linda

hej tjejen! vad hade du för dig i helgen då, var länge sen vi sågs nu :(

2007-10-08 @ 17:40:45
URL: http://liwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback