skit och pannkaka!!

helvete helvete helvete!!
skjut mig.

för några veckor sedan gjorde vi om i vårat reklamationssystem. jag flyttade över alla användare från tobo fabriken och alla från huvudkontoret till samma ställe. nu när jag satt och gick igenom alla reklamationer jag fått in hittade jag en massa som jag inte ens hade börjat på. eftersom ajg alltid skriver en kommernatr på nya reklamationer verkade det här skitkonstigt! PROBLEMET är att ingen talade om att jag var tvungen att ta bort de gamla "grupperna" vi låg i.. så nu hade jag ca 20 nya reklamationer i den gamla gruppen. jag borde verkligen inte ens skriva det här för nu är jag sjukt stressad. jag kommer ALDRIG hinna allt som ska hinnas till externrevisionen som börjar nästnästa vecka!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

ja skit sjuk, sjuk, sjuk. så trött på det här. laddad för winnerbäck då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback