örebro

jag har haft det så himla bra i helgen, så det kanske är därför jag känner såhär, att jag inte vill vara här..


i helgen ska mamma och pappa åka till örebro. på ett sätt vill jag stanna hemma, det vore väldigt mysigt och så att bara vara hemma med vänner och äta lite middag och kanske gå ut. Men en annan del av mig vill verkligen åka till örebro, för jag trivs så himla bra hos mormor och morfar.. det är så himla skönt att vakna upp på mornarna och inte må ett dugg dåligt på gund av starka drycker.

j a g  v e t  i n t e  h u r  j a g  s k a  g ö r a


Kommentarer
Postat av: Elin

stanna hemma så tar vi en mysig liten tjejmiddag med god mat o vin. eller, jag måste nästan ta det lugnt jag med. fast det vet man ju hur det brukar sluta iofs.. Icke sa nicke, jag har inga högtalare =/ men det måste vi fixa fort! jag kan höra med min broder. Ja, vi bränner fler än 1 skiva var hallå. Massa musik ska vi ha, mest av allt LASSE såklart, så att vi kan värma upp! O herre min skapare vad jag längtar! Inte långt kvar nu :)

Postat av: saara

DET TYCKER JAG LÄTT ATT VI BOKAR IN! en riktig ölmatch kör vi på? men vilket datum i november, inte 9-11 e hoppas jag!?1?

2007-10-08 @ 11:51:54
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: saara'

BRA! Then, it's a beerdate ;) Elin får inte följa med för hon dricker inte ÖL, DEN TÖNTEN!

2007-10-08 @ 13:03:01
URL: http://sararan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback