jajjemen

Nämn något som gjorde dig glad igår? Att min dator kom..
Vad gjorde du kl 08 imorse? Jag hade dagens första möte.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Var och hämtade en kopp cafe au lait
Det sista du sa högt? Hej!
Det senaste någon sa till dig: Hej!
Vad har du druckit idag? Mjölk till lunchen, och cafe au lait för att hålla mig vaken på jobbet.
Vad var det senaste du åt? Pasta och köttfärssås.
Vad var det senaste du köpte? Tågbiljetter till och från Örebro
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Skitdåligt, tråkigt, mulet.
Godaste glassmaken? jag äter mycket sällan glass.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Hmm, jag är lite kluven..
Sover du tungt? De senaste nätterna har jag verkligen inte gjort det.
Drömmer du mardrömmar? Ibland, och jag kan tycka det är helt okej. För man vaknar upp till något mycket bättre!!
Trivs du med ditt jobb? Jadå, det gör jag. Även om jag gör det här testet på arbetstid.
Favoritklädsel? Klänning och leggings.
Favoritlåt just nu? Det går inte att välja..
Vad ser du om du tittar till höger? Jag ser ut över hela fabriken. Jag har alltså fönster inåt, inte utåt.. Kul, liksom.
Vad gör dig glad just nu? Att jag får träffa mormor, morfar och mina små kusiner i helgen!
Vad ska du göra härnäst? Gå till Ingrid och be henne om hjälp.
Höger eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Trött, men det är helt okej annars..
Favoritgodis? Inget direkt, godis är inte riktigt min grej.
Kläder just nu? En grå klänning och svarta leggings. Jag hade svarta byxor och vit skjorta men spillde på dem när jag åt lunch.
Sommarplaner? Ha en välförtjänt semster.
Hur många kuddar sover du med? Två
Spelar du något instrument? Nej, tyvärr.
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska
Vad är viktigast för dig? Att få göra som jag vill, utan att folk ska lägga sig i.
Är du kittlig? Ganska.
Snarkar du? Alltså, är jag förkyld så kan det hända.
Stjärntecken? Lejon.. Grrr
Äckligaste insekten? Kan man säga att ormar är en insekt?
Stökigt eller välstädat? Välstädat. Även om jag inte riktigt kan leva upp till det själv..
Längtar du mest efter just nu? SEMESTER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback