jag tycker det är kul att ha fullt upp på jobbet

ibland.

Idag är det skitmycket att göra inför externrevisionen. Jag måste managementa lite eftersom jag är själv idag och gå till många med pekpinne och liksom "Varför har du inte gjort det hära, gör de nu annars blir jag arg" och så.. Det är min måndag.

Min tisdag består av möten.. Kul va?! Plus pekpinne då med.

Onsdagen består av reklamationer + pekpinne på förmiddagen sedan utbildning hela eftermiddagen = jag hinner inte allt jag vill hinna! Grundläggande brandskyddsutbildning 12.00- 16.00, står det i min nya kalender som är svart och är av skinn.

Min torsdag består av möte..... Ovanligt. Sedan ska jag gå igenom massa med Yvonne som räknar med att få gå hem på mammaledighet då. Hoppas hon kan göra det med..

OCH PÅ FREDAG ÄR JAG LEDIG! jag tror inte ni fattar hur skönt det är att få vara ledig hela tre dagar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jamen jag tar också med mig en låda. Som sagt, det kan behövas. Vi checkar in på hotellet o ställer ifrån oss väskorna, sen drar vi ner o checkar läget på stan. Visst låg hotellet nära tågstation? Vi måste ha med oss en bra karta :P Sen måste vi ju gå ut på kvällen! O nästa kväll med. Tänk om vi hamnar på samma efterfest som Lasse, det strävar vi efter :) Hur är det med musik förretsen, tar du din dator?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback